אגפים ומחלקות
ניתן לפנות אלינו במגוון אמצעים
הנהלת המועצה
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
רו"ח פאיז חנא, ראש המועצה
- fayezha@tefen.muni.il
- 04-9079001
- 04-9072329
ספיר סויסה, מנהלת לשכת ראש מועצה ויועצת לקידום מעמד האישה
ליגל בן חמו, מזכירת ראש המועצה
יוסי בוזגלו, מנכ"ל המועצה
מונא אחמד, עוזרת מנכ"ל ומטה פרוייקטים
אור סט- אלפסי, מנהלת הון אנושי, פניות ציבור ומטה
מחלקת גזברות
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
מחלקת גזברות אחראית על אבטחת המשאבים הכספיים לביצוע הפעולות שהמועצה מוסמכת ונדרשת לבצעם על פי החוק.
תפקידיה הם :
ניהול תקציבי הרשות המקומית (תכנון ובקרה)
ניהול מערך המידע החשבונאי
ניהול מערך השכר והתשלומים לספקים .
ניהול מערך הכנסות העירייה (גיוס משאבים , גביית מיסים, אגרות ותשלומים אחרים)
ניהול ההתקשרויות והרכש
יעוץ והמלצות להנהלת הרשות ויחידות הרשת
ג'והר חלבי, גזבר המועצה
מיטל שמחון , מנהלת חשבונות ראשית ואחראית מחלקת גביה
ריים חוסין , מזכירת גזבר ומנהלת גביה
יאיר אלון, חשב שכר, רכש ואינוונטר
מחלקת הנדסה
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
אדר' איתי מזרחי, מהנדס המועצה
וולא פאלח, מנהלת מחלקה מתכללת הנדסה
מחלקת חירום, ביטחון ואכיפה
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
תפקיד המחלקה לביטחון ושירותי חירום הינו הכנת מערך החירום המועצתי להתמודדות במצבי חירום שונים בשגרה ובשעת חירום, מתן מענה וסיוע לפעילות בתחומי הבטחון השוטף.
אחריות על תחום פיקוח ואכיפת חוקי העזר העירוניים.
המחלקה פועלת להכין את המועצה לשעת חירום ולהבטיח תפקוד תקין ככל הניתן בכל אחד ממצבי החירום השונים העלולים להתרחש במועצה. מערך החירום פועל באופן מתואם ומשולב, בעתות שגרה וחירום ובניהם משרדי ממשלה, פיקוד העורף (צה"ל), משטרת ישראל, מגן דוד אדום ושירותי כבאות והצלה אחרים
אליעד בן שלוש,
ממונה חירום, ביטחון ואכיפה
וממונה למניעת עישון במקומות ציבוריים
אופיר כהן,
אחראי על מערכת המים ופקח חניה וחוקי עזר
וממונה למניעת עישון במקומות ציבוריים
מחלקת רישוי עסקים ואיכות סביבה
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
מחלקת רישוי עסקים:
יצירת סביבה עסקית חיובית ותומכת לעסקים ולתעשייה ,ליווי ותמיכה בעסקים למטרת ייעול תהליך רישוי העסקים וסיוע בקידום רישוי לעסק, להבטיח שכל העסקים במועצה יפעלו בצורה חוקית, בטוחה ותואמת לתקנים, ביצוע ביקורות ופיקוח על העסקים לוודא עמידה בדרישות החוק.
מחלקת איכות הסביבה:
שמירה על איכות הסביבה והקיימות במועצה , יצירת סביבה בטוחה ונקייה לעובדים ולמבקרים , פיקוח וניטור של מפעלים ומתקנים תעשייתיים, ביצוע בדיקות איכות אוויר, מים וקרקע, ועידוד פיתוח תעשייה ירוקה ומתחשבת בסביבה.
סלמאן סיף, מנהל מחלקת איכות סביבה ורישוי עסקים
אגף פיתוח תיאום ובקרה
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
האגף פועל למען המפעלים והעובדים במועצה, ומעניק שירותים מקיפים בתחומי פיתוח כלכלי, חדשנות ותעסוקה. אנו מובילים פרויקטים עתירי ידע ותשתית, פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת, תוכניות אב, הנגשת ידע וכלי סיוע עבור התעשייה ועוד. בנוסף, יחידת התעסוקה שלנו מהווה גשר בין דורשי עבודה למשרות פתוחות במפעלים, ומפתחת תוכניות הכשרה ייעודיות. יחד, אנו מבטיחים סביבה עסקית משגשגת והזדמנויות תעסוקה מגוונות.
יקיר דקל, מנהל אגף פיתוח תיאום ובקרה
קורל דץ, מנהלת תחום פיתוח כלכלי וחדשנות
מחלקת תעסוקה
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
ורדה קורן, מנהלת יחידת תעסוקה וקהילה עסקית
אימאן חטיב סלאחה, מנהלת תחום גיוס והכשרות
מבקר המועצה וממונה תלונות ציבור
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
להסבר על מבקר המועצה והגשת תלונת ציבור
רשיד שנאן, מבקר המועצה וממונה תלונות ציבור
יועצים חיצוניים
קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 9:00-15:00
עו"ד ליאור אוחנה, יועץ משפטי
אחיקם משה דוד, יועץ אסטרטגי ויח"צ